nosmotnos

Alla inlägg under oktober 2017

Av nosmotnos - 31 oktober 2017 15:43

Hej på er!


Nu har dagen kommit då det är min sista arbetsdag på Nos mot Nos, det känns väldigt märkligt att jag inte längre ska komma hit varje morgon och mötas av viftande svansar och mängder med pussar från alla dagishundar.


2 år gått väldigt fort, och jag har lärt mig så mycket av att jobba med alla fantastiska hundar som jag fått äran att lära känna under min tid här. Det är en häftig känsla att kunna gå med åtta stycken hundar i en grupp och känna hur bra vi synkar där och då och hur mycket tillit och trygghet dom lägger hos att jag fixar de jobbiga situationer som  kan uppstå.


Idag har jag och hundarna haft en extra mysig dag tillsammans, promenaderna innehöll mer godis än vanligt och myset i boxarna varade längre än vad vi vanligtvis har tid med.


Tack så hemskt mycket till alla fantiastiska hundar och deras hussar/mattar som jag fått lära känna under dessa år självklart även ett stort tack till de fantastiska kollegor jag har och har haft!



  

   

 


   

Delar med mig av lite bilder på mig med en del av hundarna!

/ Sofia





Presentation


I denna blogg kan du följa din hunds dag på Nos mot nos Hunddagis =)

Gästbok

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards