nosmotnos

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Härliga fredag!

Av nosmotnos - 16 september 2011 12:56

Fredag och strålande väder   


Tina och Hanna tog ett gäng till rastgården. Redan ute i hallen var det fullt ös då både Hugo och Altas var super-taggade   


 

Söta Ludde   


Och vår favorit-Melker   


Lite mys med fröken....


  ...och lite bus med fröken   


När gänget kom tillbaka tog jag min lilla grupp på 5 hundar och gick till Högdalstopparna. Sen strosade vi runt i Hökarängen en stund, kollade in folk och njöt av solen innan vi gick tillbaka till dagis och lunch/fredagsmys (korv OCH köttbullar).


Mina fina hundar: Smilla och Swinto.... 


  ...Vincent, Bamse och Angie.


När vi var borta hade Tina superskoj med Bonzo ute på ängen. Svårt att välja ut bilder då Tina tog massor och ALLA fick mig att skratta... Här är iaf ett urval, vill ni se bilderna i stort format så klicka och bläddra   


Bonzo vs The Interball

 

   

                        




    

Helt klart en HIT för Bonzo, som sen var helt slut och somnade gott   


Och sist men inte minst en bild på personalens hundar, som tålmodigt får vänta till lunch innan det är dags för deras promenad.


 

Vi önskar er en Trevlig Helg   

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nosmotnos - 31 oktober 2017 15:43

Hej på er!   Nu har dagen kommit då det är min sista arbetsdag på Nos mot Nos, det känns väldigt märkligt att jag inte längre ska komma hit varje morgon och mötas av viftande svansar och mängder med pussar från alla dagishundar.   2 år gått v...

Av nosmotnos - 1 september 2017 12:38

Hejsan på er, nu var det länge sen sist!   Olyckligt nog när jag hade lovat massa blogginlägg och härliga bilder så får jag inflammation i blindtarmen vilket ledde till operation och en och en halv veckas sjukskrivning, därav har inget bloggande ...

Av nosmotnos - 6 juli 2017 14:35

Hej på er!   Idag är det första fredagen i juli vilket betyder att vi stänger kl 16:00 idag precis som vi gör alla andra fredagar i juli. Hämtning sker mellan 14:00-16:00. Lappar angående detta har suttit uppe i entrén i 2 veckors tid :).   ...

Av nosmotnos - 30 juni 2017 07:41

Hallå på er!   Vill påminna er om att vi fredagar i juli stänger kl 16:00, hämtning av era pälsklingar sker då mellan 14:00-16:00.   Annars vill jag bara önska er en trevlig helg!                                       ...

Av nosmotnos - 22 juni 2017 08:40

Hej på er!   Imorgon är det midsommarafton och dagis är då stängt, därför kommer veckans blogginlägg redan idag!   Vill bara önska er alla en super härlig midsommar, hoppas ni äter massa god mat och massa dans till ''små grodorna'' :).   ...

Presentation


I denna blogg kan du följa din hunds dag på Nos mot nos Hunddagis =)

Gästbok

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards