nosmotnos

Direktlänk till inlägg 3 december 2015

Regnrusk

Av nosmotnos - 3 december 2015 09:24

Hej allihopa!

Vi vill tacka våra kunder, nuvarande som gamla, som har hört av sig till oss för att visa sitt stöd. Det värmer otroligt mycket. Tack!   <3


Nog för att det har varit sol denna vecka men det har också varit en del regn och bortsett från mysbilderna som följer har vi en del blöta vovvar också :)

Jag får väl tala för mig själv, men jag  tycker faktiskt att det är ganska så mysigt att vara ute och gå i regnrusket och tur är väl det när man jobbar som hunddagisfröken. Sen kan jag ju meddela att ni kanske kommer att få hem lätt smutsiga hundar denna fredag ;P


Hoppas att alla bilderna är till belåtenhet och att ni får en trevlig helg allihopa. Och återigen, tack för stödet!


/Nadia


 

Här är all snö som vi har fått än så länge. Alldeles för lite om ni frågar oss! :(


 

Sussie myser under en filt


 

Ayaxh krävde lite eftermiddagskel


 

Domingo illustrerar hur ett par riktiga hundögon ser ut :P


 

Loke tar sig en lur i sin mysiga hörna :)


 

Elsa är morgontrött.


 

Buster undrar varför jag stör hans vila med en kamera.


 

Trollet har hittat en ny favoritplats att ligga och gosa på.


 

Vilda är inte sen med att visa att hon vill ha gos på magen.


 

Harry sussar så sött i soffan och Timmy tar det lugnt i en bädd där bredvid :)


 

Mezzi poserar så tjusigt för kameran :)


 

Amelia och Sofia är på väg ut med sina grupper :)


 

Chippe


 

Sofia strax innan regnet började falla på allvar.


 

Nadia strax efter att regnet hade börjat falla på allvar och strax efter att Albin rullat sig i gräset.


 

Aussie och Simba


   

Vilda


 

Mezzi


 

Chaser


 

Sussie


 

Harry


 

Buster


Ayaxh


Edith


   

Koffi


Två blöta herrar, Timmy och Felix.      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nosmotnos - 31 oktober 2017 15:43

Hej på er!   Nu har dagen kommit då det är min sista arbetsdag på Nos mot Nos, det känns väldigt märkligt att jag inte längre ska komma hit varje morgon och mötas av viftande svansar och mängder med pussar från alla dagishundar.   2 år gått v...

Av nosmotnos - 1 september 2017 12:38

Hejsan på er, nu var det länge sen sist!   Olyckligt nog när jag hade lovat massa blogginlägg och härliga bilder så får jag inflammation i blindtarmen vilket ledde till operation och en och en halv veckas sjukskrivning, därav har inget bloggande ...

Av nosmotnos - 6 juli 2017 14:35

Hej på er!   Idag är det första fredagen i juli vilket betyder att vi stänger kl 16:00 idag precis som vi gör alla andra fredagar i juli. Hämtning sker mellan 14:00-16:00. Lappar angående detta har suttit uppe i entrén i 2 veckors tid :).   ...

Av nosmotnos - 30 juni 2017 07:41

Hallå på er!   Vill påminna er om att vi fredagar i juli stänger kl 16:00, hämtning av era pälsklingar sker då mellan 14:00-16:00.   Annars vill jag bara önska er en trevlig helg!                                       ...

Av nosmotnos - 22 juni 2017 08:40

Hej på er!   Imorgon är det midsommarafton och dagis är då stängt, därför kommer veckans blogginlägg redan idag!   Vill bara önska er alla en super härlig midsommar, hoppas ni äter massa god mat och massa dans till ''små grodorna'' :).   ...

Presentation


I denna blogg kan du följa din hunds dag på Nos mot nos Hunddagis =)

Gästbok

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards